Paraméterek
Furat átmérő (d) | 8mm |
Külső átmérő (D) | 22mm |
Szélesség | 7mm |
Csapágy típusa | Mélyhornyú golyóscsapágy |
Utójelek | 2RSC3 |
Statikus terhelés | 1.37kN |
Dinamikus terhelés | 3.4kN |
Határfordulatszám zsírban | 22000fordulat/perc |
Furat kialakítás | hengeres |
Gördülőelem anyaga | csapágyacél |
Gyűrű anyaga | csapágyacél |
Kosár anyaga | acéllemez |
Tömítés anyaga | NBR |
Kenés típusa | széles hömérséklet tartományú zsír |
Csapágy hézag | C3 (növelt hézag) |
max.üzemi hőmérséklet | (+100°C rövid ideig +120°C) |
min. üzemi hőmérséklet | (-40°C) |
Leírás
A 608-2RSH/C3LHT23 SKF egysoros mélyhornyú golyóscsapágy egy 8 mm belső átmérőjű, 22 mm külső átmérőjű és 7 mm szélességű csapágy, amely a következő jellemzőkkel rendelkezik:
- 2RSH: A csapágy mindkét oldalán gumi tömítés található, amely védi a csapágyat a szennyeződésektől és megőrzi a kenőanyagot, biztosítva ezzel a hosszú élettartamot és a megbízható működést.
- C3: A csapágy belső hézaga nagyobb, mint a normál, lehetővé téve, hogy nagyobb tűrést kezeljen, ami fontos, ha a csapágy magasabb terhelést és szélesebb hőmérsékleti ingadozást képes kezelni.
- LHT23: A csapágy különleges kenőanyagot tartalmaz, amely speciális környezetekben is megfelelő védelmet biztosít, például magas hőmérsékleten vagy olyan alkalmazásoknál, ahol extra tartósság szükséges.
Főbb jellemzők:
- Méret: 8x22x7 mm
- Típus: Egysoros mélyhornyú golyóscsapágy
- Tömítés: Gumi tömítés mindkét oldalon (2RSH)
- Belső hézag: C3 (nagyobb belső hézag a nagyobb terhelhetőséghez)
- Kenőanyag: Speciális kenőanyag, LHT23 (lítium zsír, széles hőmérsékleti tartomány (-50 +140 °C)
Alkalmazási területek:
- Kis és közepes sebességű motorok
- Különféle ipari gépek
- Elektronikai rendszerek
- Mezőgazdasági gépek
- Precíziós mechanikai alkalmazások
A 608-2RSH/C3LHT23 SKF egysoros mélyhornyú golyóscsapágy ideális választás olyan alkalmazásokhoz, ahol fontos a kis méret, a megbízhatóság, a hosszú élettartam és a magas hőmérsékletű, speciális környezetekhez való alkalmazkodás. A gumitömítések és a C3-as belső hézag biztosítják a csapágy optimális működését még szélsőséges üzemi körülmények között is.